Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης

Ανακοινώσεις

Αναβάθμιση Πλατφόρμας Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης ΑΠΘ
- Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011 - 11:59 π.μ. -

Σας ενημερώνουμε ότι από 1/11/2011 η Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης ΑΠΘ έχει αναβαθμιστεί στην τελευταία διαθέσιμη έκδοση 2.4.1

Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της νέας έκδοσης έγινε από την κεντρική ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης του GUnet  με τη συμμετοχή και βοήθεια διαφόρων χρηστών / προγραμματιστών και λαβαίνοντας υπόψιν διάφορες παρατηρήσεις, σχόλια και επισημάνσεις. 

Ανάμεσα στα καινούρια χαρακτηριστικά της πλατφόρμας περιλαμβάνονται τα εξής:

  • Βελτίωση του Template και δημιουργία νέων Θεμάτων.
  • Προσθήκη νέου υποσυστήματος "Ηλεκτρονικό Βιβλίο"
  • Προσθήκη νέου υποσυστήματος "Γλωσσάριο".
  • Προσθήκη νέας Login Page.
  • Υποστήριξη RSS στο υποσύστημα "Ανακοινώσεις" και στις "Ανακοινώσεις διαχειριστή".
  • Αντικατάσταση του xinha html editor με τον tinymce.
  • Αναβάθμιση υποσυστημάτων "Έγγραφα", "Ομάδες Χρηστών" και "Περιοχές Συζητήσεων".
  • Δυνατότητα συμμετοχής χρηστών σε πολλαπλές ομάδες χρηστών.
  • Προσθήκη των "Στοιχείων Μαθήματος" στις Θεματικές Ενότητες.
  • Βελτίωση του υποσυστήματος "Αναζήτηση".
  • Προσθήκη "Προσωπικού Προφίλ Χρήστη".
  • Βελτίωση του Αναλυτικού Χαρτοφυλάκιου Χρήστη.
  • Βελτιώσεις σε θέματα ασφάλειας.
  • Βελτίωση του διαχειριστικού εργαλείου (Admin Tool).
  • Προσθήκη εργαλείων στην κεντρική σελίδα του ηλεκτρονικού μαθήματος.
  • Προσθήκη δυνατότητας download καταλόγων στα έγγραφα (σε zip files).
  • Βελτίωση του οδηγού εγκατάστασης της πλατφόρμας.
  • Βελτίωση του υποσυστήματος βοήθειας (online help).
  • Υποστήριξη πιστοποίησης χρηστών μέσω CAS.
  • Βελτίωση της πιστοποίησης χρηστών μέσω Shibboleth.
  • Προσθήκη θέματος εμφάνισης και λειτουργία διαχείρισής του
  • Λειτουργία της πλατφόρμας σε PHP 5.3.
  • Λειτουργία της πλατφόρμας χωρίς την ενεργοποίηση των παραμέτρων register_globals και των short_open_tags (της PHP).
  • Λειτουργία της πλατφόρμας σε Mysql Strict Mode.

 

Για σχόλια και παρατηρήσεις παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποστήριξη χρηστών του ΚΛΔ στα στοιχεία που δημοσιεύονται εδώ