Διδάσκοντες

Διδάσκοντες

Διδάσκουσα: Χριστίνα Μπουτσούκη, Επίκουρη Καθηγήτρια

http://www.econ.auth.gr/index.php?lang=el&rm=1&mn=13&stid=31

 

Συνεργάτης Ανάπτυξης Περιεχομένου: Έλλη Βλαχοπούλου

Περιεχόμενο μαθήματος

Περιεχόμενο μαθήματος

  • Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ
  • Ανάπτυξη στρατηγικών και σχεδίων μάρκετινγκ
  • Σχέδιο μάρκετινγκ
  • Αναγνώριση των τμημάτων της αγοράς
  • Τοποθέτηση μάρκας
  • Ανάλυση ανταγωνισμού
  • Καθορισμός της στρατηγικής προϊόντος
  • Σχεδιασμός και μάνατζμεντ υπηρεσιών
  • Ανάπτυξη στρατηγικών και προγραμμάτων τιμολόγησης
  • Κανάλια διανομής
  • Παρουσίαση νέων προϊόντων στην αγορά
  • Είσοδος στις παγκόσμιες αγορές

Μαθησιακοί στόχοι

Μαθησιακοί στόχοι

Στόχος του μαθήματος είναι να εξηγήσει τις αρχές, μεθόδους ανάλυσης και διαδικασίες του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ, να τονίσει τον ρόλο του διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στην ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ, να παρουσιάσει ολοκληρωμένα τις περισσότερες γενικές αλλά και εξειδικευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ, καθώς και την καταλληλότητα τους, ανάλογα με τις περιστάσεις της αγοράς, τους στόχους της επιχείρησης και το στοιχείο του μίγματος μάρκετινγκ που θεωρείται κεντρικό ανά περίπτωση. Επίσης επιδίωξη του μαθήματος είναι η λεπτομερής παρουσίαση των διαφόρων εργαλείων και μεθόδων ανάλυσης του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ καθώς και η παρουσίαση περιπτώσεων όπως το Μάρκετινγκ των Βιομηχανικών Προϊόντων, το Τραπεζικό Μάρκετινγκ, το Τουριστικό Μάρκετινγκ, το Πολιτικό Μάρκετινγκ και το Κοινωνικό Μάρκετινγκ.

Προαπαιτούμενα

Προαπαιτούμενα

Δεν υπάρχουν

Βιβλιογραφία

Βιβλιογραφία

  1. Γ. Σιώμκος, Στρατηγικό Μάρκετινγκ, εκδ. Σταμούλη, Αθήνα 2013. Κωδικός Βιβλίου στον ΕΥΔΟΞΟ: 32997647.
  2. W. Perreault, P. Cannon, E. McCarthy, Μάρκετινγκ: Μία στρατηγική προσέγγιση, εκδ. Π. Χ. Πασχαλίδης, Αθήνα 2011. Κωδικός Βιβλίου στον ΕΥΔΟΞΟ: 13256966.