Περιεχόμενο μαθήματος
- Εισαγωγή στη Διοίκηση Λιανικού Εμπορίου Μάθηση και Αντίληψη
- Μορφές Λιανικών Πωλήσεων
- Ανάλυση ανταγωνισμού Κάθετες στρατηγικές
- Διεθνοποίηση επιχειρήσεων λιανικής
- Ονομασία μάρκας και χωροθέτηση λιανικών πωλήσεων
- Οργάνωση εμπορεύματος και Διοίκηση Κατηγορίας Προϊόντος
- Αρχές εμπορικής τοποθεσίας
- Τιμολόγηση
- Μάρκετινγκ εντός καταστήματος
Διδάσκοντες
Διδάσκουσα: Χριστίνα Μπουτσούκη, Επίκουρη Καθηγήτρια
http://www.econ.auth.gr/index.php?lang=el&rm=1&mn=13&stid=31
Συνεργάτης Ανάπτυξης Περιεχομένου: Έλλη Βλαχοπούλου
Μαθησιακοί στόχοι
Στόχος του μαθήματος είναι να εξηγήσει τις αρχές, μεθόδους ανάλυσης και την στρατηγική των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης, να τονίσει τον ρόλο των επιχειρήσεων αυτών στην ανάπτυξη των αγορών και στην ανάπτυξη και οργάνωση του δικτύου διανομής. Με την προσέγγιση των μελετών περιπτώσεων (case studies)εξετάζονται εξειδικευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ, καθώς και η καταλληλότητα τους, ανάλογα με τις περιστάσεις της αγοράς και τους στόχους της επιχείρησης.
Βιβλιογραφία
1. Zentes, J., Morschett D. & Schramm-Klein H., "Στρατηγικό Μάνατζμεντ Λιανικών Πωλήσεων", εκδόσεις Παπασωτηρίου, Αθήνα 2008.
2. Παπαβασιλείου, Ν., Μπάλτας Γ., "Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου", εκδόσεις Τζωρτζάκης Μ. & ΣΙΑ, Αθήνα 2003.
Προαπαιτούμενα
Δεν υπάρχουν
Μέθοδοι αξιολόγησης
Περιγραφή
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (ΣυμπερασματικήΗ συμπερασματική αξιολόγηση (για βαθμολόγηση) αναφέρεται στην αξιολόγηση της μάθησης και εκφράζει την ανάπτυξη που παρουσίασαν οι φοιτητές στο πλαίσιο του μαθήματος.)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (ΔιαμορφωτικήΗ διαμορφωτική αξιολόγηση (για βελτίωση) αναφέρεται στις τυπικές και άτυπες διαδικασίες αξιολόγησης που εφαρμόζονται από τους διδάσκοντες κατά τη διάρκεια του εξαμήνου προκειμένου να τροποποιήσουν της διδακτικές και μαθησιακές τους δραστηριότητες για να βελτιώσουν τη μάθηση των φοιτητών.)
- Γραπτή Εργασία (ΣυμπερασματικήΗ συμπερασματική αξιολόγηση (για βαθμολόγηση) αναφέρεται στην αξιολόγηση της μάθησης και εκφράζει την ανάπτυξη που παρουσίασαν οι φοιτητές στο πλαίσιο του μαθήματος.)
- Δημόσια Παρουσίαση (ΣυμπερασματικήΗ συμπερασματική αξιολόγηση (για βαθμολόγηση) αναφέρεται στην αξιολόγηση της μάθησης και εκφράζει την ανάπτυξη που παρουσίασαν οι φοιτητές στο πλαίσιο του μαθήματος.)