Περιεχόμενο μαθήματος

Περιεχόμενο μαθήματος

  • Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ Εξαγωγών
  • Το Περιβάλλον και το Διεθνές ΜΚΤ – PEST Analysis
  • Το Περιβάλλον και το Διεθνές ΜΚΤ – Κοινωνικο-Πολιτιστικό Περιβάλλον
  • Η Διεθνής Πολιτική Προϊόντος
  • Προώθηση και Κανάλια Διανομής

Διδάσκοντες

Διδάσκοντες

Διδάσκουσα: Χριστίνα Μπουτσούκη, Επίκουρη Καθηγήτρια

http://www.econ.auth.gr/index.php?lang=el&rm=1&mn=13&stid=31

 

Συνεργάτης Ανάπτυξης Περιεχομένου: Έλλη Βλαχοπούλου

Μαθησιακοί στόχοι

Μαθησιακοί στόχοι

Το μάθημα αυτό έχει ως σκοπό να δώσει ερεθίσματα στους φοιτητές σχετικά με το επιχειρησιακό περιβάλλον και τις σημαντικές εξελίξεις που πραγματοποιούνται στη διεθνή οικονομία.

Προαπαιτούμενα

Προαπαιτούμενα

Δεν υπάρχουν

Βιβλιογραφία

Βιβλιογραφία

Πανηγυράκης, Γ.Γ. (1999). Διεθνές Εξαγωγικό Μάρκετινγκ, Τόμος Ι, Εκδόσεις Α.ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ, Αθήνα

Προτεινόμενα συγγράμματα

Προτεινόμενα συγγράμματα

Πανηγυράκης, Γ.Γ. (1999). Διεθνές Εξαγωγικό Μάρκετινγκ, Τόμος Ι, Εκδόσεις Α.ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ, Αθήνα.