Αθλητικός Τουρισμός
Θεοδωράκης Νικόλαος
Το μάθημα έχει σχεδιαστεί με σκοπό να παρουσιάσει εξειδικευμένα θέματα που σχετίζονται με το θεωρητικό υπόβαθρο του αθλητικού τουρισμού, αλλά και τη φύση της εργασίας των στελεχών στον χώρο αυτό.
Λιγότερα
Το μάθημα έχει σχεδιαστεί με σκοπό να παρουσιάσει εξειδικευμένα θέματα που σχετίζονται με το θεωρητικό υπόβαθρο του αθλητικού τουρισμού, αλλά και τη φύση της εργασίας των στελεχών στον χώρο αυτό.
Το μάθημα έχει σχεδιαστεί με σκοπό να παρουσιάσει εξειδικευμένα θέματα που σχετίζονται με το θεωρητικό υπόβαθρο του αθλητικού τουρισμού, αλλά και τη φύση της εργασίας των στελεχών στον χώρο αυτό.
Περίγραμμα
Διδάσκοντες
Διδάσκων: Θεοδωράκης Νικόλαος, Αναπληρωτής Καθηγητής
Συνεργάτης ανάπτυξης περιεχομένου: Φουντούκη Αλεξάνδρα
Περιεχόμενο μαθήματος
- Τουρισμός: ιστορικά στοιχεία, οριοθέτηση χώρου και ορισμοί
- Εναλλακτικές μορφές τουρισμού
- Είδη και τυπολογίες αθλητικών τουριστών. Το ελληνικό αθλητικό προϊόν
- Διεθνείς τάσεις και επιπτώσεις ανάπτυξης προγραμμάτων αθλητικού τουρισμού
- Αθλητικός Τουρισμός και ανάπτυξη προορισμών: εικόνα προορισμού, τοπική κουλτούρα
- Animation: αθλητικός τουρισμός στα ξενοδοχεία
- Πάρκα αναψυχής και αθλητικός τουρισμός
- Μάρκετινγκ αθλητικού τουρισμού
- Υπαίθριες δραστηριότητες αναψυχής και τουρισμού
Αντικειμενικοί στόχοι
Μετά το πέρας των μαθημάτων οι χρήστες:
- Θα είναι εξοικειωμένοι με το αντικείμενο και την αγορά του αθλητικού τουρισμού στην Ελλάδα.
- Θα έχουν την ικανότητα να αναγνωρίζουν και να τοποθετούνται σε βασικά ζητήματα που αφορούν στην ανάπτυξη, στο σχεδιασμό, στη διοίκηση και στο μάρκετινγκ του αθλητικού τουρισμού.
- Θα μπορέσουν να διακρίνουν επιχειρηματικές ευκαιρίες στο χώρο του αθλητικού τουρισμού στην Ελλάδα.
Προαπαιτούμενα
Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενες γνώσεις για την παρακολούθηση του μαθήματος.
Βιβλιογραφία
(Α) Ελληνική
- Αλεξανδρής, Κ. (2011). Αρχές μάνατζμεντ και μάρκετινγκ. Οργανισμών και επιχειρήσεων αθλητισμού και αναψυχής. Εκδόσεις Χριστοδουλίδη, Θεσσαλονίκη
- Κουθούρης, Χ. (2009). Υπαίθριες δραστηριότητες αναψυχής – ακραία αθλήματα. Μάνατζμεντ επιχειρήσεων – εκπαίδευση στελεχών. Εκδόσεις Χριστοδουλίδη, Θεσσαλονίκη
- Παπαδημητρίου, Δ. (2005). Διοίκηση αθλητικών οργανισμών και επιχειρήσεων. Εκδόσεις Κλειδάριθμος, Αθήνα
(Β) Ξενόγλωσση
- Gibson, H. (2006). Sport Tourism. Concept and theories. Routledge – Taylor and Francis Group, London
- Higham, T. (2004). Sport tourism destinations. Issues, opportunities and analysis. Elsevier, Oxford
- Gibson, H. (1998). Sport tourism: A critical analysis of research. Sport Management Review, 45 - 46
- Kurtzman, J. & Zauhar, J. (1995). Agency Reports. Tourism Sports International Council. Annals of Tourism Research, 22 (3), 707-708
- Standeven, J. & De Knop, P. (1999). Sport tourism. Human Kinetics, Champaign Illinois USA
- Weed, M., & Bull, C. (2004). Sport tourism. Participants, policy and providers. Elsevier, Oxford, U.K.
Διδάσκων: Θεοδωράκης Νικόλαος, Αναπληρωτής Καθηγητής
Συνεργάτης ανάπτυξης περιεχομένου: Φουντούκη Αλεξάνδρα
- Τουρισμός: ιστορικά στοιχεία, οριοθέτηση χώρου και ορισμοί
- Εναλλακτικές μορφές τουρισμού
- Είδη και τυπολογίες αθλητικών τουριστών. Το ελληνικό αθλητικό προϊόν
- Διεθνείς τάσεις και επιπτώσεις ανάπτυξης προγραμμάτων αθλητικού τουρισμού
- Αθλητικός Τουρισμός και ανάπτυξη προορισμών: εικόνα προορισμού, τοπική κουλτούρα
- Animation: αθλητικός τουρισμός στα ξενοδοχεία
- Πάρκα αναψυχής και αθλητικός τουρισμός
- Μάρκετινγκ αθλητικού τουρισμού
- Υπαίθριες δραστηριότητες αναψυχής και τουρισμού
Μετά το πέρας των μαθημάτων οι χρήστες:
- Θα είναι εξοικειωμένοι με το αντικείμενο και την αγορά του αθλητικού τουρισμού στην Ελλάδα.
- Θα έχουν την ικανότητα να αναγνωρίζουν και να τοποθετούνται σε βασικά ζητήματα που αφορούν στην ανάπτυξη, στο σχεδιασμό, στη διοίκηση και στο μάρκετινγκ του αθλητικού τουρισμού.
- Θα μπορέσουν να διακρίνουν επιχειρηματικές ευκαιρίες στο χώρο του αθλητικού τουρισμού στην Ελλάδα.
Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενες γνώσεις για την παρακολούθηση του μαθήματος.
(Α) Ελληνική
- Αλεξανδρής, Κ. (2011). Αρχές μάνατζμεντ και μάρκετινγκ. Οργανισμών και επιχειρήσεων αθλητισμού και αναψυχής. Εκδόσεις Χριστοδουλίδη, Θεσσαλονίκη
- Κουθούρης, Χ. (2009). Υπαίθριες δραστηριότητες αναψυχής – ακραία αθλήματα. Μάνατζμεντ επιχειρήσεων – εκπαίδευση στελεχών. Εκδόσεις Χριστοδουλίδη, Θεσσαλονίκη
- Παπαδημητρίου, Δ. (2005). Διοίκηση αθλητικών οργανισμών και επιχειρήσεων. Εκδόσεις Κλειδάριθμος, Αθήνα
(Β) Ξενόγλωσση
- Gibson, H. (2006). Sport Tourism. Concept and theories. Routledge – Taylor and Francis Group, London
- Higham, T. (2004). Sport tourism destinations. Issues, opportunities and analysis. Elsevier, Oxford
- Gibson, H. (1998). Sport tourism: A critical analysis of research. Sport Management Review, 45 - 46
- Kurtzman, J. & Zauhar, J. (1995). Agency Reports. Tourism Sports International Council. Annals of Tourism Research, 22 (3), 707-708
- Standeven, J. & De Knop, P. (1999). Sport tourism. Human Kinetics, Champaign Illinois USA
- Weed, M., & Bull, C. (2004). Sport tourism. Participants, policy and providers. Elsevier, Oxford, U.K.
- Τουρισμός
- Γενικά στοιχεία
- Ιστορικά στοιχεία
- Οριοθέτηση χώρου
- Ορισμοί
Λέξεις Κλειδιά: αθλητικός τουρισμός, τουρισμός, ορισμοί του τουρισμού
- Εναλλακτικές μορφές τουρισμού
- Οι παράγοντες που συνέβαλαν στην ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού
- Χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος των εναλλακτικών μορφών τουρισμού
- Κατηγορίες εναλλακτικών μορφών τουρισμού
Λέξεις Κλειδιά:αθλητικός τουρισμός, τουρισμός, κατηγορίες τουρισμού
- Αθλητικός Τουρισμός
- Γενικά στοιχεία
- Ορισμοί
- Κατηγορίες αθλητικού τουρισμού
- Είδη και τυπολογίες αθλητικών τουριστών
- Το ελληνικό αθλητικό τουριστικό προϊόν
Λέξεις Κλειδιά: αθλητικός τουρισμός, αθλητικοί τουρίστες, κατηγορίες αθλητικών τουριστών, Ελλάδα
- Διεθνείς τάσεις στον αθλητικό τουρισμό
- Επιπτώσεις ανάπτυξης προγραμμάτων αθλητικού τουρισμού:
- Οικονομικές
- Κοινωνικές
- Περιβαλλοντικές
Λέξεις Κλειδιά: τουρισμός, αθλητικός τουρισμός, προγράμματα αθλητικού τουρισμού
- Τουριστικός προορισμός
- Ορισμός
- Διαστάσεις
- Επιδράσεις
- Σχέση εικόνας προορισμού και τοπικής κουλτούρας
Λέξεις Κλειδιά: τουρισμός, εικόνα προορισμού, κουλτούρα
- Ανιμασιόν
- Γενικά στοιχεία
- Ορισμοί
- Περιεχόμενα της ανιμασιόν
- Εφαρμογή- Σχεδίαση προγράμματος ανιμασιόν σε ξενοδοχειακές μονάδες
Λέξεις Κλειδιά: ανιμασιόν, αθλητικός τουρισμός, ξενοδοχεία
- Πάρκα αναψυχής - Θεματικά πάρκα
- Κατηγορίες πάρκων αναψυχής
- Ορισμός θεματικών πάρκων
- Οφέλη από τη δημιουργία θεματικών πάρκων
- Θεματικά πάρκα αναψυχής και αθλητικός τουρισμός
Λέξεις Κλειδιά:πάρκα αναψυχής, αθλητικός τουρισμός
- Μάρκετινγκ – Αθλητικό μάρκετινγκ
- Ορισμοί
- Περιεχόμενο
- Διαδικασίες
- Μάρκετινγκ αθλητικού γεγονότος
Λέξεις Κλειδιά:μάρκετινγκ αθλητικού τουρισμού, τουριστικό προϊόν, αθλητικό τουριστικό προϊόν
- Υπαίθριες δραστηριότητες αναψυχής
- Εννοιολογική προσέγγιση
- Διαστάσεις
- Υπαίθρια αναψυχή και τουρισμός υπαίθρου
Λέξεις Κλειδιά:αθλητικός τουρισμός, εναλλακτικές μορφές τουρισμού, αναψυχή
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 5930
Αρ. Προβολών : 27393