Διοίκηση λιανικού εμπορίου και δικτύου διανομής
Μπουτσούκη Χριστίνα
Το λιανικό εμπόριο, ένας απο τους μεγαλύτερους και δυναμικότερους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας διανύει μια περίοδο δραματικών αλλαγών. Καινοτομικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν νέες τεχνολογίες ανάπτυξης και διοίκησης και συνθέτουν τη νέα γενιά των μεγαλύτερων και ισχυρότερων επιχειρήσεων του κλάδου.
Λιγότερα
Το λιανικό εμπόριο, ένας απο τους μεγαλύτερους και δυναμικότερους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας διανύει μια περίοδο δραματικών αλλαγών. Καινοτομικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν νέες τεχνολογίες ανάπτυξης και διοίκησης και συνθέτουν τη νέα γενιά των μεγαλύτερων και ισχυρότερων επιχειρήσεων του κλάδου.
Το λιανικό εμπόριο, ένας απο τους μεγαλύτερους και δυναμικότερους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας διανύει μια περίοδο δραματικών αλλαγών. Καινοτομικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν νέες τεχνολογίες ανάπτυξης και διοίκησης και συνθέτουν τη νέα γενιά των μεγαλύτερων και ισχυρότερων επιχειρήσεων του κλάδου.
Περίγραμμα
Διδάσκοντες
Διδάσκουσα: Χριστίνα Μπουτσούκη, Επίκουρη Καθηγήτρια
http://www.econ.auth.gr/index.php?lang=el&rm=1&mn=13&stid=31
Συνεργάτης Ανάπτυξης Περιεχομένου: Έλλη Βλαχοπούλου
Μαθησιακοί στόχοι
Στόχος του μαθήματος είναι να εξηγήσει τις αρχές, μεθόδους ανάλυσης και την στρατηγική των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης, να τονίσει τον ρόλο των επιχειρήσεων αυτών στην ανάπτυξη των αγορών και στην ανάπτυξη και οργάνωση του δικτύου διανομής. Με την προσέγγιση των μελετών περιπτώσεων (case studies)εξετάζονται εξειδικευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ, καθώς και η καταλληλότητα τους, ανάλογα με τις περιστάσεις της αγοράς και τους στόχους της επιχείρησης.
Βιβλιογραφία
1. Zentes, J., Morschett D. & Schramm-Klein H., "Στρατηγικό Μάνατζμεντ Λιανικών Πωλήσεων", εκδόσεις Παπασωτηρίου, Αθήνα 2008.
2. Παπαβασιλείου, Ν., Μπάλτας Γ., "Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου", εκδόσεις Τζωρτζάκης Μ. & ΣΙΑ, Αθήνα 2003.
Διδάσκουσα: Χριστίνα Μπουτσούκη, Επίκουρη Καθηγήτρια
http://www.econ.auth.gr/index.php?lang=el&rm=1&mn=13&stid=31
Συνεργάτης Ανάπτυξης Περιεχομένου: Έλλη Βλαχοπούλου
Στόχος του μαθήματος είναι να εξηγήσει τις αρχές, μεθόδους ανάλυσης και την στρατηγική των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης, να τονίσει τον ρόλο των επιχειρήσεων αυτών στην ανάπτυξη των αγορών και στην ανάπτυξη και οργάνωση του δικτύου διανομής. Με την προσέγγιση των μελετών περιπτώσεων (case studies)εξετάζονται εξειδικευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ, καθώς και η καταλληλότητα τους, ανάλογα με τις περιστάσεις της αγοράς και τους στόχους της επιχείρησης.
1. Zentes, J., Morschett D. & Schramm-Klein H., "Στρατηγικό Μάνατζμεντ Λιανικών Πωλήσεων", εκδόσεις Παπασωτηρίου, Αθήνα 2008.
2. Παπαβασιλείου, Ν., Μπάλτας Γ., "Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου", εκδόσεις Τζωρτζάκης Μ. & ΣΙΑ, Αθήνα 2003.
Η ενότητα αυτή έχει ως σκοπό να κάνει μια εισαγωγή στη Διοίκηση Λιανικού Εμπορίου.
Λέξεις κλειδιά: εισαγωγή στη Διοίκηση Λιανικού Εμπορίου.
Η ενότητα αυτή έχει ως σκοπό να αναλύσει τις μορφές λιανικών πωλήσεων.
Λέξεις κλειδιά: μορφές λιανικών πωλήσεων.
Η ενότητα αυτή έχει ως σκοπό να αναλύσει τα συστήματα διανομής και τις στρατηγικές ανάπτυξης.
Λέξεις κλειδιά: συστήματα διανομής, στρατηγικές ανάπτυξης.
Η ενότητα αυτή έχει ως σκοπό να αναλύσει τον τρόπο διεθνοποίησης των επιχειρήσεων λιανικής.
Λέξεις κλειδιά: διεθνοποίηση των επιχειρήσεων λιανικής.
Η ενότητα αυτή αναφέρεται στην ονομασία της μάρκας λιανικής, στα πλεονεκτήματά της και στη χωροθέτησή της.
Λέξεις κλειδιά:ονομασία της μάρκας λιανικής, στα πλεονεκτήματά της και στη χωροθέτησή της.
Η ενότητα αυτή αναφέρεται στην οργάνωση του εμπορεύματος και στη διοίκηση της κατηγορίας προϊόντος.
Λέξεις κλειδιά: οργάνωση του εμπορεύματος και στη διοίκηση της κατηγορίας προϊόντος.
Η ενότητα αυτή αναφέρεται στην σημασία της εμπορικής τοποθεσίας.
Λέξεις κλειδιά: εμπορική τοποθεσία.
Η ενότητα αυτή αναφέρεται στις κύριες πτυχές της τιμολόγησης στον τομέα των λιανικών πωλήσεων.
Λέξεις κλειδιά: τιμολόγηση στον τομέα των λιανικών πωλήσεων.
Η ενότητα αυτή αναφέρεται στη σπουδαιότητα του περιβάλλοντος του καταστήματος ως συστατικού του μείγματος μάρκετινγκ λιανικής.
Λέξεις κλειδιά: περιβάλλον του καταστήματος, μείγμα μάρκετινγκ λιανικής.
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 3829
Αρ. Προβολών : 25143