Διδάσκοντες

Διδάσκοντες

Διδάσκων: Θεοδωράκης Νικόλαος, Αναπληρωτής Καθηγητής

 

Συνεργάτης ανάπτυξης περιεχομένου: Φουντούκη Αλεξάνδρα

Περιεχόμενο μαθήματος

Περιεχόμενο μαθήματος

 

  1. Τουρισμός: ιστορικά στοιχεία, οριοθέτηση χώρου και ορισμοί
  2. Εναλλακτικές μορφές τουρισμού
  3. Είδη και τυπολογίες αθλητικών τουριστών. Το ελληνικό αθλητικό προϊόν
  4. Διεθνείς τάσεις και επιπτώσεις ανάπτυξης προγραμμάτων αθλητικού τουρισμού
  5. Αθλητικός Τουρισμός και ανάπτυξη προορισμών: εικόνα προορισμού, τοπική κουλτούρα
  6. Animation: αθλητικός τουρισμός στα ξενοδοχεία
  7. Πάρκα αναψυχής και αθλητικός τουρισμός
  8. Μάρκετινγκ αθλητικού τουρισμού
  9. Υπαίθριες δραστηριότητες αναψυχής και τουρισμού

Αντικειμενικοί στόχοι



Μετά το πέρας των μαθημάτων οι χρήστες:

  • Θα είναι εξοικειωμένοι με το αντικείμενο και την αγορά του αθλητικού τουρισμού στην Ελλάδα.
  • Θα έχουν την ικανότητα να αναγνωρίζουν και να τοποθετούνται σε βασικά ζητήματα που αφορούν στην ανάπτυξη, στο σχεδιασμό, στη διοίκηση και στο μάρκετινγκ του αθλητικού τουρισμού.
  • Θα μπορέσουν να διακρίνουν επιχειρηματικές ευκαιρίες στο χώρο του αθλητικού τουρισμού στην Ελλάδα.

Προαπαιτούμενα

Προαπαιτούμενα

Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενες γνώσεις για την παρακολούθηση του μαθήματος.

Βιβλιογραφία

Βιβλιογραφία

(Α) Ελληνική

  • Αλεξανδρής, Κ. (2011). Αρχές μάνατζμεντ και μάρκετινγκ. Οργανισμών και επιχειρήσεων αθλητισμού και αναψυχής. Εκδόσεις Χριστοδουλίδη, Θεσσαλονίκη
  • Κουθούρης, Χ. (2009). Υπαίθριες δραστηριότητες αναψυχής – ακραία αθλήματα. Μάνατζμεντ επιχειρήσεων – εκπαίδευση στελεχών. Εκδόσεις Χριστοδουλίδη, Θεσσαλονίκη
  • Παπαδημητρίου, Δ. (2005). Διοίκηση αθλητικών οργανισμών και επιχειρήσεων. Εκδόσεις Κλειδάριθμος, Αθήνα

(Β) Ξενόγλωσση

  • Gibson, H. (2006). Sport Tourism. Concept and theories. Routledge – Taylor and Francis Group, London
  • Higham, T. (2004). Sport tourism destinations. Issues, opportunities and analysis. Elsevier, Oxford
  • Gibson, H. (1998). Sport tourism: A critical analysis of research. Sport Management Review, 45 - 46
  • Kurtzman, J. & Zauhar, J. (1995). Agency Reports. Tourism Sports International Council. Annals of Tourism Research, 22 (3), 707-708
  • Standeven, J. & De Knop, P. (1999). Sport tourism. Human Kinetics, Champaign Illinois USA
  • Weed, M., & Bull, C. (2004). Sport tourism. Participants, policy and providers. Elsevier, Oxford, U.K.