Αθλητικός Τουρισμός
Περίγραμμα
Διδάσκοντες
Διδάσκων: Θεοδωράκης Νικόλαος, Αναπληρωτής Καθηγητής
Συνεργάτης ανάπτυξης περιεχομένου: Φουντούκη Αλεξάνδρα
Περιεχόμενο μαθήματος
- Τουρισμός: ιστορικά στοιχεία, οριοθέτηση χώρου και ορισμοί
- Εναλλακτικές μορφές τουρισμού
- Είδη και τυπολογίες αθλητικών τουριστών. Το ελληνικό αθλητικό προϊόν
- Διεθνείς τάσεις και επιπτώσεις ανάπτυξης προγραμμάτων αθλητικού τουρισμού
- Αθλητικός Τουρισμός και ανάπτυξη προορισμών: εικόνα προορισμού, τοπική κουλτούρα
- Animation: αθλητικός τουρισμός στα ξενοδοχεία
- Πάρκα αναψυχής και αθλητικός τουρισμός
- Μάρκετινγκ αθλητικού τουρισμού
- Υπαίθριες δραστηριότητες αναψυχής και τουρισμού
Αντικειμενικοί στόχοι
Μετά το πέρας των μαθημάτων οι χρήστες:
- Θα είναι εξοικειωμένοι με το αντικείμενο και την αγορά του αθλητικού τουρισμού στην Ελλάδα.
- Θα έχουν την ικανότητα να αναγνωρίζουν και να τοποθετούνται σε βασικά ζητήματα που αφορούν στην ανάπτυξη, στο σχεδιασμό, στη διοίκηση και στο μάρκετινγκ του αθλητικού τουρισμού.
- Θα μπορέσουν να διακρίνουν επιχειρηματικές ευκαιρίες στο χώρο του αθλητικού τουρισμού στην Ελλάδα.
Προαπαιτούμενα
Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενες γνώσεις για την παρακολούθηση του μαθήματος.
Βιβλιογραφία
(Α) Ελληνική
- Αλεξανδρής, Κ. (2011). Αρχές μάνατζμεντ και μάρκετινγκ. Οργανισμών και επιχειρήσεων αθλητισμού και αναψυχής. Εκδόσεις Χριστοδουλίδη, Θεσσαλονίκη
- Κουθούρης, Χ. (2009). Υπαίθριες δραστηριότητες αναψυχής – ακραία αθλήματα. Μάνατζμεντ επιχειρήσεων – εκπαίδευση στελεχών. Εκδόσεις Χριστοδουλίδη, Θεσσαλονίκη
- Παπαδημητρίου, Δ. (2005). Διοίκηση αθλητικών οργανισμών και επιχειρήσεων. Εκδόσεις Κλειδάριθμος, Αθήνα
(Β) Ξενόγλωσση
- Gibson, H. (2006). Sport Tourism. Concept and theories. Routledge – Taylor and Francis Group, London
- Higham, T. (2004). Sport tourism destinations. Issues, opportunities and analysis. Elsevier, Oxford
- Gibson, H. (1998). Sport tourism: A critical analysis of research. Sport Management Review, 45 - 46
- Kurtzman, J. & Zauhar, J. (1995). Agency Reports. Tourism Sports International Council. Annals of Tourism Research, 22 (3), 707-708
- Standeven, J. & De Knop, P. (1999). Sport tourism. Human Kinetics, Champaign Illinois USA
- Weed, M., & Bull, C. (2004). Sport tourism. Participants, policy and providers. Elsevier, Oxford, U.K.