Διδάσκοντες

Διδάσκοντες

Διδάσκων: Θεοδωράκης Νικόλαος, Αναπληρωτής Καθηγητής

 

Συνεργάτης ανάπτυξης περιεχομένου: Ιωάννης Λιανόπουλος

Περιεχόμενο μαθήματος

Περιεχόμενο μαθήματος

  • Αθλητικό Μάρκετινγκ
  • Αθλητικό Προϊόν (Α μέρος)
  • Αθλητικό Προϊόν (Β μέρος)
  • Αθλητική Στρατηγική
  • Τμηματοποίηση Αγοράς
  • Έρευνα στο Αθλητικό Μάρκετινγκ
  • Τιμολόγηση
  • Προώθηση
  • Διανομή Αθλητικού Προϊόντος
  • Εσωτερικό Μάρκετινγκ

Μαθησιακοί στόχοι

Μαθησιακοί στόχοι

Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα μπορούν:

  • Να κατανοήσουν τη σημασία του στρατηγικού μάρκετινγκ και τη διαδικασία μάρκετινγκ -μάνατζμεντ.
  • Να σχεδιάζουν συντονίζουν και να αξιολογούν έρευνες σχετικές με τους αθλητικούς καταναλωτές.
  • Να σχεδιάζουν και να υλοποιούν το «πλάνο μάρκετινγκ» σε οργανισμούς αθλητισμού και αναψυχής.
  • Να αναγνωρίσουν τη σημασία του μίγματος προώθησης και τους τρόπους αξιοποίησης του.
  • Να κατανοήσουν τη σημασία της διατήρησης πελατών
  • Να κατανοήσουν τη συμπεριφορά πελατών αθλητισμού αναψυχής

Προαπαιτούμενα

Προαπαιτούμενα

Δεν υπάρχουν.

Βιβλιογραφία

Βιβλιογραφία

  • Αλεξανδρής, Κ, (2011). Αρχές Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Οργανισμών Αθλητισμού και Αναψυχής. Εκδόσεις Χριστοδουλίδη, Θεσσαλονίκη .
  • Εκδόσεις Χριστοδουλίδη. Παπαδημητρίου, Δ. (2005). Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών και Επιχειρήσεων. Αθήνα: Εκδόσεις Κλειδάριθμος

Επιπλέον συνιστώμενη βιβλιογραφία:

  • Αλεξανδρής, Κ, (2011). Αρχές Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Οργανισμών Αθλητισμού και Αναψυχής. Εκδόσεις Χριστοδουλίδη, Θεσσαλονίκη .
  • Εκδόσεις Χριστοδουλίδη. Παπαδημητρίου, Δ. (2005). Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών και Επιχειρήσεων. Αθήνα: Εκδόσεις Κλειδάριθμος
  • Mullin, B. J., Hardy. W. A. (2004). Αθλητικό Μάρκετινγκ. Εκδόσεις Πασχαλίδης, Αθήνα
  • Shilbury, D., Shayne, Q., Westerbeek, H., & Costa, G. (2007). Στρατηγικό Μάρκετινγκ του Αθλητισμού και της Αναψυχής. Εκδόσεις Τελέθριον, Αθήνα
  • Shank, M. D. (2005). Sports Marketing: A strategic perspective (3rd Ed.). Prentice Hall, Nj.
  • Jobber, D. (2004). Principles and Practice of Marketing. McGraw Hills, NY.
  • Meenaghan, T. (1991). Spomsorship-Legitimizing the Medium. European Journal of Marketing, 25, 5-10.
  • Kotler, P., Keller, K.L., Brady, M., Goodman, M. (2009). Marketing Management, Harlow, UK: Person Education Limited