Περιεχόμενο μαθήματος

Περιεχόμενο μαθήματος

  • Εισαγωγή, Σκοποί και Σπουδαιότητα του Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων
  • Περιβάλλον του Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων
  • Τα Αγροτικά Προϊόντα: Μεταποίηση, Τυποποίηση, Συσκευασία, Ταυτοποίηση, Τιμές
  • Αγροτικών Προϊόντων
  • Ζήτηση και Προσφορά Αγροτικών Προϊόντων
  • Εφοδιαστική (Logistics), Μεταφορές, Αποθήκευση, Πληροφόρηση και Έρευνα Αγοράς, Διαφήμιση Αγροτικών Προϊόντων
  • Χρηματοδότηση εμπορίας των αγροτικών προϊόντων- Ανάληψη κινδύνων εμπορίας
  • Αγορά Αγροτικών Προϊόντων, Αποδοτικότητα Μάρκετινγκ και Στρατηγική Εμπορίας
  • Συνεταιριστική εμπορία αγροτικών προϊόντων

Διδάσκοντες

Διδάσκοντες

Διδάσκων: Χρίστος Καμενίδης, Ομότιμος Καθηγητής

 

Συνεργάτης Ανάπτυξης Περιεχομένου: Μαρία Αλεμπάκη

Μαθησιακοί στόχοι

Μαθησιακοί στόχοι

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να κατανοούν σε βάθος το περιεχόμενο του Μάρκετινγκ, καθώς και τις ιδιαιτερότητες του Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων. Παράλληλα, αναμένεται να αποκτήσουν κριτική σκέψη σχετικά με τις λειτουργίες και το περιβάλλον Εμπορίας, τη Ζήτηση και την Προσφορά Αγροτικών Προϊόντων και άλλα γνωστικά πεδία που εμπίπτουν στο Μάρκετινγκ Αγροτικών προϊόντων.

Προαπαιτούμενα

Προαπαιτούμενα

Δεν υπάρχουν

Βιβλιογραφία

Βιβλιογραφία

  • Armstrong Gary & Philip Kotler, «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ», 9η έκδοση, Εκδόσεις «ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ», Θεσσαλονίκη, 2009.
  • Aurier, Phillippe & Lucier Sirieix, «Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων», Εκδόσεις ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ, Αθήνα 2010.

Επιπλέον συνιστώμενη βιβλιογραφία:

  • Αυλωνίτης, Γεώργιος και Πολίνα Παπασταθοπούλου, “Marketing Plans”, Εκδόσεις Σταμούλη, Αθήνα 2010.
  • Καμενίδης Χρίστος, «Αγροτικό Μάρκετινγκ», Εκδόσεις «Γραφικές Τέχνες Art of Text», Θεσσαλονίκη, 2004.
  • Παπαγεωργίου Κωνσταντίνος, «Βιώσιμη Συνεταιριστική Οικονομία (Θεωρία και Πρακτική)», Β΄ έκδοση, εκδόσεις Σταμούλη, Αθήνα 2007.
  • Σιώμκος Ι. Γεώργιος, «Στρατηγικό Μάρκετινγκ», 2η έκδοση, Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, Αθήνα, 2004.