Διδάσκοντες

Διδάσκοντες

Διδάσκων: Παναγιώτης Παναγιωτίδης, Αναπληρωτής Καθηγητής

Σύνδεσμος σε βιογραφικό:

http://www.frl.auth.gr/BIOs/14_gr.pdf (ελληνικά)

http://www.frl.auth.gr/BIOs/14_en.pdf (αγγλικά)

 

Συνεργάτις Ανάπτυξης Περιεχομένου: Πηνελόπη Κρυστάλλη

Περιεχόμενο μαθήματος

Περιεχόμενο μαθήματος

  • Ορισμός λογισμικών συγγραφής
  • Δυνατότητες  και κατηγορίες εργαλείων συγγραφής
  • Δημοσίευση ιστοσελίδων στο διαδίκτυο
  • Δομή παραγόμενων ιστοσελίδων
  • Είδη διάδρασης στα εργαλεία συγγραφής
  • Τυπολογία δραστηριοτήτων
  • Λογισμικά δημιουργίας ασκήσεων και διαδραστικών δραστηριοτήτων
  • Αναλυτική παρουσίαση του λογισμικού
  • Hot Potatoes
  • Αναλυτική παρουσίαση του λογισμικού NetQuiz Pro4
  • Online εργαλεία δημιουργίας quizzes

Μαθησιακοί στόχοι

Μαθησιακοί στόχοι

Στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα πρέπει να είναι σε θέση: - να δημιουργούν ηλεκτρονικές ασκήσεις εκμάθησης και αξιολόγησης, χρησιμοποιώντας ειδικά για τον σκοπό αυτό λογισμικά ή online υπηρεσίες, - να παράγουν πολυμεσικό διδακτικό υλικό ή υλικό ελέγχου γνώσεων με στόχο την αξιοποίησή του στη γλωσσική (ή άλλη) εκπαίδευση, - να αναπτύσσουν μικρής έκτασης δικτυακούς τόπους και να ενσωματώνουν τις γλωσσικές (ή άλλες) ασκήσεις σε αυτούς, - να αξιοποιούν το υλικό διδασκαλίας / ελέγχου στην σχολική τάξη.

Ομάδα στόχος

Ομάδα στόχος

Οι φοιτητές του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας.

Προαπαιτούμενα

Προαπαιτούμενα

Οι φοιτητές θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις τους στο μάθημα Ψηφιακός Γραμματισμός (ΥΠΟ-02).

Μέθοδοι διδασκαλίας

Μέθοδοι διδασκαλίας

Πρόσωπο με πρόσωπο

Τόσο η διδασκαλία, όσο και η ανάπτυξη των εργασιών και των projects που πρέπει να παραδώσουν οι φοιτητές γίνεται σε υπολογιστές.

Μέθοδοι αξιολόγησης

Μέθοδοι αξιολόγησης

Η αξιολόγηση γίνεται με εργασίες κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Οι φοιτητές αναλαμβάνουν μεμονωμένα την κάθε εργασία η οποία αφορά στην ανάπτυξη περιεχομένου με τη βοήθεια λογισμικού. Τα κριτήρια αξιολόγησης είναι η τεχνική αρτιότητα, η επιστημονική/θεωρητική στήριξη, η ποιότητα / πρωτοτυπία και η πληρότητα/ ποικιλία του περιεχομένου. Οι εργασίες υποβάλλονται στον διδάσκοντα και αν χρειάζεται επιστρέφονται στους φοιτητές με υποδείξεις ώστε να γίνουν διορθώσεις ή βελτιώσεις.

Προτεινόμενα συγγράμματα

Προτεινόμενα συγγράμματα

  • Αρβανίτης Π. & Παναγιωτίδης Π., 2006. Παραγωγή πολυμεσικού υλικού και ηλεκτρονικών         δραστηριοτήτων  για  γλωσσική εκπαίδευση, Αθήνα, Εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ.
  • Tσοπάνογλου, Α. & Υψηλάντης, Γ. 2011. Αξιολόγηση Επίδοσης και Γλωσσομάθειας με χρήση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή, Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Ζήτη.

Βιβλιογραφία

Βιβλιογραφία

Συγγράμματα

  • Αρβανίτης Π. & Παναγιωτίδης Π., 2006. Παραγωγή πολυμεσικού υλικού και ηλεκτρονικών         δραστηριοτήτων  για  γλωσσική εκπαίδευση, Αθήνα, Εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ.
  • Tσοπάνογλου, Α. & Υψηλάντης, Γ. 2011. Αξιολόγηση Επίδοσης και Γλωσσομάθειας με χρήση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή, Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Ζήτη.