|
Μαθημα 1ο |
Εννοιολογικό πλαίσιο και σύνδεση με τις έννοιες της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και της δια βίου μάθησης |
|
Μαθημα 2ο |
Ο ρόλος του ανθρώπινου και του κοινωνικού κεφαλαίου στον προσδιορισμό του πλαισίου αναφοράς για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση |
|
Μαθημα 3ο |
Σύνδεση προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης με την αγορά εργασίας και ο ρόλος των οργανισμών μάθησης |
|
Μαθημα 6ο |
Τύποι και δομή προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης |
|
Μαθημα 9ο |
ομάδες αναφοράς και διάγνωση-καταγραφή αναγκών |
|
Μαθημα 10ο |
Σκοποί και στόχοι των προγραμμάτων |
Από το γραφείο