Εκπαίδευση και Αειφορία: Διεπιστημονική Προσέγγιση

Στην τελευταία ενότητα περιγράφεται ο ρόλος της εκπαίδευσης ως φορέα αλλαγής στην ύπαιθρο και η σημασία της στην ανύψωση του βιοτικού επιπέδου των αγροτών. Στη συνέχεια αναλύεται η σχέση της εκπαίδευσης και της αειφορίας, ενώ περιγράφεται στο συμβατικό μοντέλο εκπαίδευσης. Η ενότητα συνεχίζει με την περιγραφή των αρχών της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, καθώς και της περιγραφής του ρόλου του πολίτη στην περιβαλλοντική εκπαίδευση. Κατόπιν, καταγράφεται ο ρόλος του εκπαιδευτή και του εκπαιδευόμενου στην εκπαίδευση για την αειφορία καθώς και η μεθοδολογία που ακολουθείται σε αυτόν τον τύπο εκπαίδευσης. Η ενότητα ολοκληρώνεται με την περιγραφή της αξιολόγησης η οποία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι οποιασδήποτε εκπαιδευτικής διαδικασίας.         

 

Λέξεις κλειδιά: εκπαίδευση και αειφορία, συμβατικό μοντέλο εκπαίδευσης, εκπαίδευση για την αειφορία, εκπαιδευτής, εκπαιδευόμενος, μεθοδολογία, αξιολόγηση.

ΕΝΟΤΗΤΑ_08. Εκπαίδευση και Αειφορία: Διεπιστημονική Προσέγγιση