Σύστημα διαχείρισης της τάξης
  • Επανάληψη στην αποτελεσματική διδασκαλία και στην προσωπικότητα του εκπαιδευτικού
  • Αντιμετώπιση μικρο‐αταξίας με τη χρήση στόχων
  • Το μοντέλο της αγνόησης της ανεπιθύμητης συμπεριφοράς
  • Κανόνες και κυρώσεις
  • Βασικές αρχές για τη διατύπωση των κανόνων
  • Τέσσερις βασικές αρχές για την αντιμετώπιση ανεπιθύμητης συμπεριφοράς
  • Δυνατότητες υπολογισμού μέγιστης δύναμης στις μικρές ηλικίες – προπόνηση δύναμης

Λέξεις Κλειδιά: στόχος, αναμονή, ανατροφοδότηση, ενσυναίσθηση, προσδοκίες, μαγικές λέξεις, κανόνες, κυρώσεις, μοντέλο αγνόησης ανεπιθύμητης συμπεριφοράς, ελάχιστη παρέμβαση, διακριτική παρέμβαση, προοδευτική παρέμβαση, παράπτωμα

 

Εκπαιδευτικό Υλικό

Παρουσίαση

06. Σύστημα διαχείρισης της τάξης

Βιντεοσκοπημένη Διάλεξη

Σύστημα διαχείρισης της τάξης