Τεχνητή Νοημοσύνη
Ενότητες
Αλγόριθμοι Αναζήτησης σε Παίγνια Δύο Αντιπάλων
Σε πολλά προβλήματα της ΤΝ, η εξέλιξη των καταστάσεων εξαρτάται από δύο διαφορετικά σύνολα τελεστών μετάβασης που εφαρμόζονται εναλλάξ από δύο ενεργά συστήματα (πράκτορες-agents). Αυτά τα προβλήματα αναφέρονται και ως ανταγωνιστικά παίγνια ή παίγνια δύο αντιπάλων (adversary ή two-person games) και επιλύονται με ειδικούς αλγορίθμους αναζήτησης, οι βασικότεροι από τους οποίους (minimax και alpha-beta) παρουσιάζονται σε αυτήν την ενότητα.
Λέξεις Κλειδιά: Παίγνια δύο Αντιπάλων, minimax, alpha-beta