Θεωρητικές προσεγγίσεις μάθησης και ανάπτυξης ενιλήκων
Ψυχολογικές και ανθρωπιστικές προσεγγίσεις στην ανάπτυξη και τη μάθηση των ενηλίκων, ενηλικίωση και ανάπτυξη, στρατηγικές και τρόποι μάθησης στους ενηλίκους, ο ρόλος της μνήμης και των συναισθημάτων, εμπειρική και μετασχηματιστική μάθηση, ο ρόλος του κριτικού στοχασμού.
Λέξεις κλειδιά: ενηλικίωση, ανάπτυξη, στρατηγικές και τρόποι μάθησης, e‐learning, προσεγγίσεις στη μάθηση ενηλίκων, κριτικός στοχασμός.