SEARCH RESULTS:
Το μάθημα της λογοτεχνίας στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Άδειες Χρήσης
Χρηματοδότηση
Περιεχόμενα ενότητας
Α. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Εισαγωγή (1)
Εισαγωγή (2)
ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ (1)
ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ (2)
ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ (3)
ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ (4)
ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ (5)
Σκοποί της διδασκαλίας της λογοτεχνίας ως προς την πρόσληψη των λογοτεχνικών κειμένων (1)
Σκοποί της διδασκαλίας της λογοτεχνίας ως προς την πρόσληψη των λογοτεχνικών κειμένων (2)
Σκοποί της διδασκαλίας της λογοτεχνίας ως προς την πρόσληψη των λογοτεχνικών κειμένων (3)
Δεξιότητες που αναμένεται να αποκτήσουν οι μαθητές (1)
Δεξιότητες που αναμένεται να αποκτήσουν οι μαθητές (2)
Ειδικοί σκοποί για την Α΄ Λυκείου (1)
Ειδικοί σκοποί για την Α΄ Λυκείου (2)
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Σύμφωνα με το νέο ΠΣ ιστορική προσέγγιση της λογοτεχνίας σημαίνει:
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΟΛΟΓΙΩΝ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΠΕ (1)
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΠΕ (2)
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΠΕ (3)
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΠΕ (4)
ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ, ΟΧΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ (1)
ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ, ΟΧΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ (2)
ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ, ΟΧΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ (3)
Φάσεις διδασκαλίας μιας διδακτικής ενότητας
Α΄ Φάση: Πριν από την ανάγνωση (1)
Α΄ Φάση: Πριν από την ανάγνωση (2)
Β’ Φάση: Ανάγνωση – παρουσίαση (1)
Β’ Φάση: Ανάγνωση – παρουσίαση (2)
Β’ Φάση: Ανάγνωση – παρουσίαση (3)
Β’ Φάση: Ανάγνωση – παρουσίαση (4)
Γ΄ Φάση: Μετά την ανάγνωση
ΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Ανάλυση διδακτικής ενότητας (1)
Ανάλυση διδακτικής ενότητας (2)
Ανάλυση διδακτικής ενότητας (3)
Ανάλυση διδακτικής ενότητας (4)
Ανάλυση διδακτικής ενότητας (5)
Αξιολόγηση των μαθητών (1)
Αξιολόγηση των μαθητών (2)
Αξιολόγηση των μαθητών (3)
Αξιολόγηση των μαθητών (4)
Οι τρεις διδακτικές ενότητες
Διδακτική ενότητα: Τα φύλα στη λογοτεχνία (1)
Διδακτική ενότητα: Τα φύλα στη λογοτεχνία (2)
Διδακτική ενότητα: Παράδοση και μοντερνισμός στη νεοελληνική ποίηση (1)
Διδακτική ενότητα: Παράδοση και μοντερνισμός στη νεοελληνική ποίηση (2)
Διδακτική ενότητα: Θέατρο (1)
Διδακτική ενότητα: Θέατρο (2)
Τι είναι τα σενάρια διδασκαλίας και ποια είναι η σχέση τους με το Πρόγραμμα Σπουδών;
Ποια είναι η σχέση σεναρίου και διδακτικής ενότητας του Προγράμματος Σπουδών;
Ποια σημεία μπορεί να αλλάζει ο εκπαιδευτικός;
Τρόπος αξιολόγησης στις γραπτές προαγωγικές εξετάσεις (1)
Τρόπος αξιολόγησης στις γραπτές προαγωγικές εξετάσεις (2)
Τρόπος αξιολόγησης στις γραπτές προαγωγικές εξετάσεις (3)
Τρόπος αξιολόγησης στις γραπτές προαγωγικές εξετάσεις (4)
Τρόπος αξιολόγησης στις γραπτές προαγωγικές εξετάσεις (5)
Β. Κλειδιά και αντικλείδια: Η επανατροφοδότηση των μαθητών στα γραπτά τους κείμενα
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΩΤΗ
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ
Τι εφαρμόζεται στο σύγχρονο σχολείο;
Επίλυση προβλήματος
Γ. Ρέα Γαλανάκη, Ελένη ή ο κανένας
Δ. Κλειδιά και αντικλείδια: Διαφοροποιημένη παιδαγωγική της Μαρίας Σφυρόερα
Σκηνή 1η: Β΄ τάξη Δημοτικού Σχολείου Αθήνας
Σκηνή 2η : Τάξη σε διθέσιο σχολείο ορεινής περιοχής της Θράκης
Η ανομοιογένεια της σχολικής τάξης εξαρτάται από:
Αντιμετώπιση ανομοιογένειας
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού
Ε. Σωτήρης Δημητρίου, Τα οπορωφόρα της Αθήνας.
Βιογραφία
Μεταφράσεις
Για το αφήγημα: Τα οπωροφόρα της Αθήνας (1)
Για το αφήγημα: Τα οπωροφόρα της Αθήνας (2)
Για το αφήγημα: Τα οπωροφόρα της Αθήνας (3)
ΣΤ. Κλειδιά και αντικλείδια: «Εμείς» και οι «άλλοι»: εμπειρίες εκπαιδευτικών. των Αναστασία Δημητρίου Βικτωρία Λαγοπούλου Τριαντάφυλλος Πετρίδης
ΣΚΗΝΗ 1η
ΣΚΗΝΗ 2η
Προβλήματα στην ανάδειξη της ετερότητας
Αντιμετώπιση
Ζ. Ιωάννα Καρυστιάνη, Μικρά Αγγλία
Τέλος Ενότητας