Περιεχόμενο μαθήματος
- Εισαγωγή στο μάθημα
- Ανάπτυξη ορθοεπούς ικανότητας
- Ιστορικά στοιχεία Γλωσσολογίας
- Στοιχεία Φωνητικής
- Χρησιμότητα και εφαρμογή προηγούμενων ενοτήτων
- Επαναληπτικές ασκήσεις και ασκήσεις αξιολόγησης
- Αναφορές και πηγές
Λέξεις κλειδιά: Φωνητική, Φωνολογία, προφορά, Γαλλική γλώσσα, Διδακτική
Διδάσκοντες
Διδάσκων: Delhaye Olivier, Λέκτορας
Συνεργάτης ανάπτυξης περιεχομένου: Ξανθίππη Κουτούφη
Θερμές ευχαριστίες στις:
- Μάχη Μουρτζούχου
- Ράνια Σιδηροπούλου
- Αθηνά Δαραβίγκα
για τη συμβολή τους στην ανάπτυξη του περιεχομένου του μαθήματος
Μαθησιακοί στόχοι
Στόχος του μαθήματος είναι οι φοιτητές:
- να γνωρίζουν τις βασικές έννοιες της Φωνητικής/Φωνολογίας,
- να αποκτήσουν μια σωστή προφορά της γαλλικής γλώσσας,
- να γνωρίζουν βασικές αρχές της προφορικής εξέλιξης των γλωσσών, με παράδειγμα την ιστορία της γαλλικής γλώσσας,
- να γίνουν ικανοί να αναπτύξουν στρατηγικές εκμάθησης για τη βελτίωση της προφοράς της γαλλικής γλώσσας.
Προαπαιτούμενα
Επικοινωνιακές δεξιότητες στη γαλλική γλώσσα: επίπεδο C2 στην κλίμακα αναφοράς που έχει αναπτυχθεί στο ΚΕΠΑ του Συμβουλίου της Ευρώπης.
Βιβλιογραφία
- Introduction à la linguistique I – La phonétique.
- Phonétique.
- Anglistik III – English Language and Linguistics – Phonetics and Phonology.
- Online text2speech Voki.
- Straka, G. (1965). Album phonétique. Laval Presses Univ. Laval, Québec.
- Portail de la linguistique. Lessard G. (1996).
- Introduction à la linguistique française.
- KANEMAN-POUGATCH M. & É. PEDOYA-GUIMBRETIÈRE (1991). Plaisir des sons. Paris, Didier/Alliance française. Coll. Phonétique du français.