Περιεχόμενο μαθήματος
- Εισαγωγή στη Συμπεριφορά Καταναλωτή
- Μάθηση & Αντίληψη
- Στάσεις καταναλωτή
- Πολιτικοί, κοινωνικοί & δημογραφικοί παράγοντες
- Η έννοια της κουλτούρας
- Προσωπικότητα, αξίες, αυτό-εικόνα & τρόπος ζωής
- Διαδικασία λήψης αποφάσεων
- Κατάτμηση καταναλωτικής αγοράς
- Ανάλυση επιλογών στην συμπεριφορά καταναλωτή
- Μεταγοραστική Συμπεριφορά
- Καταναλωτική Συμπεριφορά και καινοτομία
- Προστασία Καταναλωτή
Διδάσκοντες
Διδάσκουσα: Χριστίνα Μπουτσούκη, Επίκουρη Καθηγήτρια
http://www.econ.auth.gr/index.php?lang=el&rm=1&mn=13&stid=31
Συνεργάτης Ανάπτυξης Περιεχομένου: Έλλη Βλαχοπούλου
Μαθησιακοί στόχοι
Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα μπορούν:
- Να κατανοήσουν την έννοια της συμπεριφοράς του καταναλωτή.
- Να κατανήσουν τη σημασία της διαδικασίας λήψης αγοραστικής απόφασης για τον σχεδιασμό της στρατηγικής μάρκετινγκ μιας εταιρείας.
Προαπαιτούμενα
Δεν υπάρχουν
Προτεινόμενα συγγράμματα
- Μπάλτας, Γ. & Παπασταθοπούλου, Π. (2013). Συμπεριφορά Καταναλωτή, Αρχές- Στρατηγικές – Εφαρμογές, Εκδόσεις Rosili, Αθήνα.
- Σιώμκος, Γ. Ι. (2002), Συμπεριφορά Καταναλωτή και Στρατηγική Μάρκετινγκ, 2η έκδοση, Εκδόσεις Σταμούλη Α.Ε., Αθήνα.
Βιβλιογραφία
- Μπάλτας, Γ. & Παπασταθοπούλου, Π. (2013). Συμπεριφορά Καταναλωτή, Αρχές- Στρατηγικές – Εφαρμογές, Εκδόσεις Rosili, Αθήνα.
- Σιώμκος, Γ. Ι. (2002), Συμπεριφορά Καταναλωτή και Στρατηγική Μάρκετινγκ, 2η έκδοση, Εκδόσεις Σταμούλη Α.Ε., Αθήνα.
Προαπαιτούμενα
Δεν υπάρχουν