Περιεχόμενο μαθήματος

Περιεχόμενο μαθήματος

  • Εισαγωγή στη Συμπεριφορά Καταναλωτή
  • Μάθηση & Αντίληψη
  • Στάσεις καταναλωτή
  • Πολιτικοί, κοινωνικοί & δημογραφικοί παράγοντες
  • Η έννοια της κουλτούρας
  • Προσωπικότητα, αξίες, αυτό-εικόνα & τρόπος ζωής
  • Διαδικασία λήψης αποφάσεων
  • Κατάτμηση καταναλωτικής αγοράς
  • Ανάλυση επιλογών στην συμπεριφορά καταναλωτή
  • Μεταγοραστική Συμπεριφορά
  • Καταναλωτική Συμπεριφορά και καινοτομία
  • Προστασία Καταναλωτή 

Διδάσκοντες

Διδάσκοντες

Διδάσκουσα: Χριστίνα Μπουτσούκη, Επίκουρη Καθηγήτρια

http://www.econ.auth.gr/index.php?lang=el&rm=1&mn=13&stid=31

 

Συνεργάτης Ανάπτυξης Περιεχομένου: Έλλη Βλαχοπούλου

Μαθησιακοί στόχοι

Μαθησιακοί στόχοι

Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα μπορούν:

  • Να κατανοήσουν την έννοια της συμπεριφοράς του καταναλωτή.
  • Να κατανήσουν τη σημασία της διαδικασίας λήψης αγοραστικής απόφασης για τον σχεδιασμό της στρατηγικής μάρκετινγκ μιας εταιρείας.

Προαπαιτούμενα

Προαπαιτούμενα

Δεν υπάρχουν

Προτεινόμενα συγγράμματα

Προτεινόμενα συγγράμματα

  1. Μπάλτας, Γ. & Παπασταθοπούλου, Π. (2013). Συμπεριφορά Καταναλωτή, Αρχές- Στρατηγικές – Εφαρμογές, Εκδόσεις Rosili, Αθήνα.
  2. Σιώμκος, Γ. Ι. (2002), Συμπεριφορά Καταναλωτή και Στρατηγική Μάρκετινγκ, 2η έκδοση, Εκδόσεις Σταμούλη Α.Ε., Αθήνα.

Βιβλιογραφία

Βιβλιογραφία

  1. Μπάλτας, Γ. & Παπασταθοπούλου, Π. (2013). Συμπεριφορά Καταναλωτή, Αρχές- Στρατηγικές – Εφαρμογές, Εκδόσεις Rosili, Αθήνα.
  2. Σιώμκος, Γ. Ι. (2002), Συμπεριφορά Καταναλωτή και Στρατηγική Μάρκετινγκ, 2η έκδοση, Εκδόσεις Σταμούλη Α.Ε., Αθήνα.

Προαπαιτούμενα

Προαπαιτούμενα

Δεν υπάρχουν