Διδάσκοντες

Διδάσκοντες

Διδάσκων: Olivier Delhaye, Επ. Καθηγητής

Βιογραφικό: http://olivierdelhaye.info

 

 

 

 

Συνεργάτης Ανάπτυξης Περιεχομένου: Ανδρομάχη Μουρτζούχου

Περιεχόμενο μαθήματος

Περιεχόμενο μαθήματος

  • Έννοιες της ψυχομετρίας και της τεστολογίας
  • Κριτική ανάλυση δραστηριοτήτων αξιολόγησης
  • Ανάπτυξη εργαλείων αξιολόγησης
  • Επεξεργασία και ερμηνεία των αποτελεσμάτων

Μαθησιακοί στόχοι

Μαθησιακοί στόχοι

Στόχος του μαθήματος είναι οι φοιτητές να γίνουν ικανοί να:

  • να συλλάβουν,
  • να αναπτύξουν και
  • να αξιολογούν δραστηριότητες αξιολόγησης γνώσεων και δεξιοτήτων επικοινωνίας σε ξένες γλώσσες.

Προαπαιτούμενα

Προαπαιτούμενα

Επικοινωνιακές δεξιότητες στη γαλλική γλώσσα: επίπεδο C1 στην κλίμακα αναφοράς που έχει αναπτυχθεί στο ΚΕΠΑ του Συμβουλίου της Ευρώπης.

Ομάδα στόχος

Ομάδα στόχος

  • Φοιτητές του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
  • Ενδιαφερόμενοι για την αξιολόγηση δεξιοτήτων επικοινωνίας στις ξένες γλώσσες

Προτεινόμενα συγγράμματα

Προτεινόμενα συγγράμματα

  • Centre for Applied Linguistics (CAL), 2009. Understanding Assessment. A guide for Foreign Language Educators.
  • DELHAYE O., 1998. Présentation critique d'un instrument d'évaluation mis en oeuvre en Grèce pour l'octroi d'une certification en langue française.
  • DELHAYE O., 2006. Modèle d'évaluation des dispositifs et des techniques d'évaluation certificative en langues étrangères.
  • ΤΣΟΠΑΝΟΓΛΟΥ Α., 2000. Μεθοδολογία της επιστημονικής έρευνας και εφαρμογές της στην αξιολόγηση της γλωσσικής κατάρτισης.

Βιβλιογραφία

Βιβλιογραφία

  • Centre for Applied Linguistics (CAL), 2009. Understanding Assessment. A guide for Foreign Language Educators.
  • DELHAYE O., 1998. Présentation critique d'un instrument d'évaluation mis en œuvre en Grèce pour l'octroi d'une certification en langue française. DELHAYE O., 2006. Modèle d'évaluation des dispositifs et des techniques d'évaluation certificative en langues étrangères.
  • ΤΣΟΠΑΝΟΓΛΟΥ Α., 2000. Μεθοδολογία της επιστημονικής έρευνας και εφαρμογές της στην αξιολόγηση της γλωσσικής κατάρτισης.
  • Description des niveaux de référence pour les langues nationales et régionales (DNR). Guide de réalisation. Version 2. 2005. – Site du Conseil de l’Europe. [En ligne] http://www.coe.int/t/dg4/linguistic/Source/DNR_Guide_FR.pdf
  • Évaluation de compétences en langues et conception de tests – Site du Conseil de l’Europe. [En ligne] http://culture2.coe.int/portfolio/documents/Guide%20pour%20l%27Evaluation%20-%20rev%20octobre%202002.doc
  • Examination Regulations for the European Language Certificates – Site: The European Language Certificates (TELC), 2003. [En ligne] http://www.telc.pl/regulations.pdf
  • Illustrations des niveaux européens de compétences en langues – Site du Conseil de l’Europe. [En ligne] http://www.coe.int/t/DG4/Portfolio/?L=F&M=/main_pages/illustrationsf.htm
  • Manual for Language test development and examining for use with the CEFR – Site du Conseil de l’Europe, 2011. [En ligne] http://www.coe.int/t/dg4/linguistic/ManualtLangageTest-Alte2011_EN.pdf
  • Quality Assurance Procedures tests – Site de The ICC - International Certificate Conference (2009). [En ligne] http://www.icc-languages.eu/download/85740701/ICC+QA+Publicity2.12.2009.pdf