Τύπος | Aρχείο | Μέγεθος | Ημερομηνία | |
---|---|---|---|---|
1. Εισαγωγή | 631.15 KB | 24/10/14 | ||
2. Η συμβολή της κοινωνικής αλληλεπίδρασης στην εκπαιδευτική διαδικασία | 690.67 KB | 24/10/14 | ||
3. Το πλαίσιο επικοινωνίας ανάμεσα στον εκπαιδευτικό και τον μαθητή | 564.61 KB | 24/10/14 | ||
4i. Απόκλιση και παραβατικότητα στη σχολική τάξη | 579.58 KB | 24/10/14 | ||
4ii. Η παραβατική συμπεριφορά στο σχολείο | 794.06 KB | 24/10/14 | ||
5i. Η προβληματική των κυρώσεων και η θεσμοθέτηση κανόνων στη σχολική τάξη | 595.51 KB | 24/10/14 | ||
5ii. Η επιθετική συμπεριφορά στη σχολική τάξη | 506.18 KB | 24/10/14 | ||
5iii. Διαπροσωπικές και διαομαδικές συγκρούσεις στην ομάδα της σχολικής τάξης | 570.68 KB | 24/10/14 | ||
6. Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία | 626.07 KB | 24/10/14 | ||
7. Οι προσδοκίες του εκπαιδευτικού - το φαινόμενου του «Πυγμαλίωνα» | 537.19 KB | 24/10/14 | ||
8. Η σημασία της ποιότητας της σχέσης εκπαιδευτικού-μαθητή | 514.35 KB | 24/10/14 |