Τοποθέτηση μάρκας

Η πέμπτη ενότητα παρουσιάζει το πώς μπορεί μια επιχείρηση να επιλέξει και να γνωστοποιήσει μια αποτελεσματική τοποθέτηση στην αγορά, πώς διαφοροποιούνται οι μάρκες, και ποιες στρατηγικές μάρκετινγκ είναι κατάλληλες για κάθε στάδιο του κύκλου ζωής ενός προϊόντος.

 

Λέξεις κλειδιά: αποτελεσματική τοποθέτηση στην αγορά, πώς διαφοροποιούνται οι μάρκες, ποιες στρατηγικές μάρκετινγκ είναι κατάλληλες για κάθε στάδιο του κύκλου ζωής ενός προϊόντος.

 

ΕΝΟΤΗΤΑ_05. Τοποθέτηση μάρκας