Στρατηγικό μάρκετινγκ
Ενότητες
Είσοδος στις παγκόσμιες αγορές
Η δέκατη τρίτη ενότητα παρουσιάζει τους παράγοντες που επηρεάζουν την επέκτασή μιας επιχείρησης στο εξωτερικό, ποιες αγορές να επιλέξουν, ποιοι είναι οι κυριότεροι τρόποι εισόδου σε μια αγορά του εξωτερικού και με ποιο τρόπο η επιχείρηση διευθύνει τις διεθνείς δραστηριότητές της.
Λέξεις κλειδιά: επέκταση μιας επιχείρησης στο εξωτερικό, ποιες αγορές να επιλέξουν, ποιοι είναι οι κυριότεροι τρόποι εισόδου σε μια αγορά του εξωτερικού, με ποιο τρόπο η επιχείρηση διευθύνει τις διεθνείς δραστηριότητές της.