Ενότητα Γ: Σχεδιασμός προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και ο ρόλος του εκπαιδευτή

Στοχοθεσία και μεθόδευση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αξιολόγηση, πιστοποίηση και ζητήματα διασφάλισης ποιότητας.

 

Λέξεις- Κλειδιά:Στοχοθεσία, δυναμική ομάδας, μεθόδευση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αξιολόγηση, αποτίμηση της μαθησιακής διαδικασίας, πιστοποίηση, αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων, εγκυροποίηση δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν με μη τυπικό ή άτυπο τρόπο, ζητήματα διασφάλισης ποιότητας, ο ρόλος του εκπαιδευτή

 

Παρουσιάσεις

Μάθημα_10. Σκοποί και στόχοι των προγραμμάτων
Μάθημα_11. Περιεχόμενα μάθησης και μεθόδευση της διδασκαλίας
Μάθημα_12. Αποτίμηση της μάθησης και δυνατότητα μέτρησης της αποτελεσματικότητας σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης
Μάθημα_13. Ο ρόλος και τα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτή σε προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης