Ενότητα Γ: Σχεδιασμός προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και ο ρόλος του εκπαιδευτή
Στοχοθεσία και μεθόδευση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αξιολόγηση, πιστοποίηση και ζητήματα διασφάλισης ποιότητας.
Λέξεις- Κλειδιά:Στοχοθεσία, δυναμική ομάδας, μεθόδευση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αξιολόγηση, αποτίμηση της μαθησιακής διαδικασίας, πιστοποίηση, αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων, εγκυροποίηση δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν με μη τυπικό ή άτυπο τρόπο, ζητήματα διασφάλισης ποιότητας, ο ρόλος του εκπαιδευτή