Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων
Ενότητες
Διαφήμιση Αγροτικών Προϊόντων
Έννοια της διαφήμισης, Ρόλος και σκοπός της διαφήμισης, Οικονομική της διαφήμισης, Προϋποθέσεις και Προβλήματα αποδοτικής διαφήμισης, Λόγοι συλλογικής διαφήμισης των αγροτικών προϊόντων, Προσδιορισμός δαπανών της διαφήμισης, Στάδια σχεδιασμού ενός διαφημιστικού προγράμματος.
Λέξεις κλειδιά:Διαφήμιση Αγροτικών Προϊόντων, Συλλογική διαφήμιση, Στάδια σχεδιασμού διαφημιστικού προγράμματος.