Μάρκετινγκ αγροτουριστικού προϊόντος

Ιδιαιτερότητες, κίνδυνοι και προβλήματα του τουριστικού Μarketing, Εννοιολογικό περιεχόμενο, συστατικά στοιχεία και μεταβλητές τμηματοποίησης της τουριστικής αγοράς, Παράγοντες που επηρεάζουν την Τουριστική Ζήτηση, Τουριστικά κίνητρα, Παραγωγή νέου αγροτουριστικού προϊόντος, Διανομή και προώθηση αγροτουριστικού προϊόντος.

 

Λέξεις κλειδιά: Τουριστικό Μarketing, Τουριστική αγορά, Τμηματοποίηση, Τουριστική Ζήτηση, Τουριστικά κίνητρα.

ΕΝΟΤΗΤΑ_06. Μάρκετινγκ αγροτουριστικού προϊόντος