Προσφορά και ζήτηση επικοινωνιακών αγαθών

Το μάθημα μελετάει τους νόμος ζήτησης και προσφοράς, και στοιχεία όπως η ζήτηση επικοινωνιακών αγαθών, οι διαστάσεις ποιότητας της υπηρεσίας, το δημόσιο συμφέρον και ΜΜΕ.

 

Λέξεις Κλειδιά: Προσφορά, ζήτηση, επικοινωνιακά, αγαθά

 

Εκπαιδευτικό Υλικό

Παρουσίαση

Προσφορά και ζήτηση επικοινωνιακών αγαθών

Βιντεοσκοπημένη Διάλεξη

Προσφορά και ζήτηση επικοινωνιακών αγαθών

Άσκηση

Προσφορά και ζήτηση επικοινωνιακών αγαθών

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να σημειώσετε τον αριθμό της σελίδας όπου βρίσκεται η απάντηση.