Οικονομία των ΜΜΕ
Ενότητες
Προσφορά και ζήτηση επικοινωνιακών αγαθών
Το μάθημα μελετάει τους νόμος ζήτησης και προσφοράς, και στοιχεία όπως η ζήτηση επικοινωνιακών αγαθών, οι διαστάσεις ποιότητας της υπηρεσίας, το δημόσιο συμφέρον και ΜΜΕ.
Λέξεις Κλειδιά: Προσφορά, ζήτηση, επικοινωνιακά, αγαθά
Εκπαιδευτικό Υλικό | ||
Παρουσίαση | ||
Προσφορά και ζήτηση επικοινωνιακών αγαθών | ||
Βιντεοσκοπημένη Διάλεξη | ||
Προσφορά και ζήτηση επικοινωνιακών αγαθών | ||
Άσκηση | ||
Προσφορά και ζήτηση επικοινωνιακών αγαθών Σε κάθε περίπτωση πρέπει να σημειώσετε τον αριθμό της σελίδας όπου βρίσκεται η απάντηση. |