Οικονομία των ΜΜΕ
Ενότητες
Η επίδραση της τεχνολογίας στην αγορά των ΜΜΕ
Η χρησιμότητα των νέων τεχνολογιών. Η επίδραση του διαδικτύου στην παραγωγή και στην λήψη του περιεχομένου. Επιχειρηματικά μοντέλα στην on-line αγορά. Πηγές εσόδων και αλυσίδα αξίας.
Λέξεις Κλειδιά: Επίδραση, τεχνολογίας, αγορά, ΜΜΕ
Εκπαιδευτικό Υλικό | ||
Παρουσίαση | ||
Η επίδραση της τεχνολογίας στην αγορά των ΜΜΕ | ||
Βιντεοσκοπημένη Διάλεξη | ||
Η επίδραση της τεχνολογίας στην αγορά των ΜΜΕ | ||
Άσκηση | ||
Η επίδραση της τεχνολογίας στην αγορά των ΜΜΕ Σε κάθε περίπτωση πρέπει να σημειώσετε τον αριθμό της σελίδας όπου βρίσκεται η απάντηση. |