Μοντέλα εκπαίδευσης μειονοτήτων
Διαφορές ανάμεσα στους στόχους και τις πρακτικές των πλουραλιστικών μοντέλων εκπαίδευσης μειονοτικών ομάδων. Συμπεράσματα των Skutnabb-Kangas και Toukoumaa στο πλαίσιο των ερευνών τους για τη διγλωσσία. Πρακτικές συνέπειες αυτών για τη διαμόρφωση εκπαιδευτικής πολιτικής και την ανάπτυξη εκπαιδευτικών πρακτικών στη σχολική τάξη όσον αφορά στην εκμάθηση της μητρικής και της δεύτερης γλώσσας.
Λέξεις κλειδιά: Πλουραλιστικά μοντέλα εκπαίδευσης μειονοτικών ομάδων