Εισαγωγικό μάθημα στη Μουσική Πληροφορική

Αναλύονται τα στοιχεία που έχουν δοθεί στη ΜΟΔΙΠ (Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας) σχετικά με τον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος, που διδάσκεται με το υβριδικό μοντέλο 70% - 30%. Συνεπώς, πολλές δράσεις της κατάρτισης στο αντικείμενο μπορούν να γίνουν και εξ αποστάσεως, ενώ το υλικό από το οποίο θα αντλήσουν στοιχεία οι φοιτητές είναι υπό τη μορφή προ-εικονοσκοπημένων διαλέξεων (video lessons). Από διδακτικής πλευράς, πέρα από τα διαδικαστικά ζητήματα εκπαιδευτικής φύσεως, περιγράφεται ο βαθμός εμπλοκής  (eengagement factor) στη διδασκαλία με την υποχρεωτική  συμμετοχή στις διάφορες, κυρίως ηλεκτρονικής μορφής, διαδράσεις του μαθήματος. Οι φοιτητές πρέπει να συμμετάσχουν οπωσδήποτε σε δύο ηλεκτρονικά τεστ που διεξάγονται περίπου στα μέσα του εξαμήνου, ενώ προαιρετικά μπορούν να εκπονήσουν ομαδικά η ατομικά project. Στο αμιγώς εκπαιδευτικό μέρος εξετάζονται τα νέα στοιχεία διάδρασης που έχουν εισαγάγει οι φορητές κυρίως συσκευές, επαυξάνοντας τα επίπεδα και της μορφές αλληλεπίδρασης με το παγκόσμιο Διαδικτυακό πανηγύρι της Μουσικής.

Λέξεις Κλειδιά: Εισαγωγικό Μάθημα

Εκπαιδευτικό Υλικό

Πολυμεσικό Υλικό

Introduction - The course Motto