Διγλωσσία και Μάθηση

Η τρίτη ενότητα περιέχει πληροφορίες που αφορούν την έννοια της ακαδημαϊκής γλωσσικής ικανότητας και της αλληλεξάρτησης των γλωσσών (Cummins, 2005).  Οι έννοιες αυτές αποτελούν σημαντικές θέσεις για τα ζητήματα της εκπαίδευσης των δίγλωσσων παιδιών.  Επίσης, προτείνεται η χρήση των δίγλωσσων βιβλίων για την περαιτέρω ανάπτυξη των διγλωσσικών ικανοτήτων των παιδιών αλλά και της ανάπτυξης της γλωσσομάθειας για όλα τα παιδιά της τάξης.

 

Λέξεις κλειδιά: Ακαδημαϊκή γλωσσική ικανότητα, αλληλεξάρτηση γλωσσών, δίγλωσσα βιβλία.

ΕΝΟΤΗΤΑ_03. Διγλωσσία και Μάθηση