Η δυναμική της σχέσης του ανθρώπου με τον χώρο και η εκπαιδευτική της σημασία - Α΄ μέρος
Αναπτύσσεται η ανθρωποκεντρική προσέγγιση του χώρου, η οποία εστιάζει στην δυναμική της σχέσης ανάμεσα στον δομημένο χώρο (εσωτερικό και υπαίθριο) και τον βιωμένο χώρο.
Λέξεις Κλειδιά: δομημένος χώρος, βιωμένος χώρος, ανθρωποκεντρική ποιότητα του χώρου, τεχνική διάσταση του χώρου, τυποποίηση του σχολικού χώρου
Εκπαιδευτικό Υλικό
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Παρουσίαση
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια