Ενημέρωση για το σκοπό και τους στόχους του μαθήματος, τη διάρκειά του, τα περιεχόμενα μάθησης, και, ανάθεση εργασιών σε φοιτητές/ -τριες είτε για παρουσίαση κατά τη διάρκεια του μαθήματος είτε για εκπόνηση στο τέλος αυτού του σεμιναριακού κύκλου μαθημάτων.
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Παρουσίαση
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Βιντεοσκοπημένη Διάλεξη
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Ασκήσεις - Ερωτήσεις
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την ολοκλήρωση της ενότητας θα πρέπει να μπορείτε να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις:
Στο πλαίσιο της σχολικής τάξης, ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στο «επίσημο αναλυτικό πρόγραμμα» (curriculum) και στο «κρυφό αναλυτικό πρόγραμμα» (hidden curriculum); α) Ποια η επίδραση του αναλυτικού προγράμματος στην ακαδημαϊκή, αλλά και στην κοινωνική μάθηση των μαθητών/ τριών; β) Ποια η σχέση του περιεχομένου των αναλυτικών προγραμμάτων με την ανθρώπινη αλληλεπίδραση;
Για ποιους λόγους είναι χρήσιμη η ανάλυση του φαινομένου της αλληλεπίδρασης και της επικοινωνίας του μαθητή με τον εκπαιδευτικό, αλλά και με τους συνομηλίκους του, στη σχολική τάξη; (λέξεις-κλειδιά: μαθησιακά αποτελέσματα, ταυτότητα, αυτοαντίληψη, αυτοεκτίμηση)
Ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης είναι ότι έχει, κατά βάση, συμβολικό χαρακτήρα. Εξηγήστε την παραπάνω πρόταση, δίνοντας ένα παράδειγμα από την καθημερινή ζωή.
Δώστε τον ορισμό της κοινωνικοποίησης και συνδέστε τον με την «πληρότητα πράξης» και την «πληρότητα επικοινωνίας».
Ποια από τις έννοιες, οι οποίες αναφέρθηκαν στην εισαγωγική ενότητα, θεωρείται ως την πιο σημαντική; Αιτιολογήστε την απάντησή σας.
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια