Στρατηγικό μάρκετινγκ
Ενότητες
Ανάπτυξη στρατηγικών και προγραμμάτων τιμολόγησης
Η ένατη ενότητα παρουσιάζει το πώς οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται και αξιολογούν τις τιμές, με ποιο τρόπο ορίζονται οι τιμές, πώς προσαρμόζονται, πότε πρέπει μια επιχείρηση να αλλάζει τις τιμές και πότε να αντιδρά στην αλλαγή της τιμής ενός ανταγωνιστή.
Λέξεις κλειδιά: πώς οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται και αξιολογούν τις τιμές, με ποιο τρόπο ορίζονται οι τιμές, πώς προσαρμόζονται, πότε πρέπει μια επιχείρηση να αλλάζει τις τιμές, πότε να αντιδρά στην αλλαγή της τιμής ενός ανταγωνιστή.