Παρουσίαση νέων προϊόντων στην αγορά (1)

Η ενδέκατη ενότητα παρουσιάζει ποιες προκλήσεις αντιμετωπίζει μια εταιρεία κατά την ανάπτυξη νέων προϊόντων, ποιες οργανωτικές δομές χρησιμοποιούνται, ποια είναι τα κύρια στάδια στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το ρυθμό διάχυσης και την αποδοχή των νέων προϊόντων από τους καταναλωτές.

 

Λέξεις κλειδιά: προκλήσεις κατά την ανάπτυξη νέων προϊόντων, οργανωτικές δομές, κύρια στάδια στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, ρυθμός διάχυσης, αποδοχή των νέων προϊόντων από τους καταναλωτές.

 

ΕΝΟΤΗΤΑ_11. Παρουσίαση νέων προϊόντων στην αγορά (1)