Σύγχρονες θεωρίες για τη μάθηση
- Η έννοια της Μάθησης
- Σχέσεις Θεωριών μάθησης με τις μαθησιακές τεχνολογίες και τα υπολογιστικά περιβάλλοντα
- Συμπεριφορισμός ή Θεωρία της Συμπεριφοράς
- Προγραμματισμένη διδασκαλία
- Διδακτικές μηχανές
- Eκπαιδευτικό λογισμικό
- Σχέσεις συμπεριφορισμού και διδασκαλίας με υπολογιστές
- Διδακτικός Σχεδιασμός
- Το διδακτικό πρότυπο του R. Gagné.
Λέξεις κλειδιά: Μάθηση, Θεωρίες μάθησης, μαθησιακές τεχνολογίες, υπολογιστικά περιβάλλοντα, Συμπεριφορισμός, Προγραμματισμένη διδασκαλία, Διδακτικές μηχανές, Eκπαιδευτικό λογισμικό, Διδακτικός Σχεδιασμός, διδακτικό πρότυπο, R. Gagné.