Ανάπτυξη των κοινωνικο-ηθικών γνωστικών λειτουργιών

Μεθοδολογικά και δεοντολογικά ζητήματα, δομικές θεωρητικές προσεγγίσεις (J. Piaget, L. Kohlberg). Κριτική θεώρηση. Η θεωρία της C. Gilligan. Χορήγηση ηθικών διλημμάτων σε παιδιά προσχολικής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας από τους/τις φοιτητές/-ριες και ανάλυση των απαντήσεων σύμφωνα με τις υπό συζήτηση θεωρίες.

 

Λέξεις Κλειδιά: Piaget, Kohlberg, Gilligan, ηθική σκέψη, ηθικά διλήμματα, σύμφυτη δικαιοσύνη, γνωστικός παραλληλισμός, κοινωνικές εμπειρίες, στάδια ηθικής ανάπτυξης, φύλο, μεθοδολογικά ζητήματα

 

Εκπαιδευτικό Υλικό

Παρουσιάσεις

Ανάπτυξη της ηθικής σκέψης

Βιντεοσκοπημένες Διαλέξεις

Ανάπτυξη της Ηθικής Σκέψης - Α' μέρος
Ανάπτυξη της Ηθικής Σκέψης - Β' μέρος