Εισαγωγή στο μάρκετινγκ
Περίγραμμα
Περιεχόμενο μαθήματος
- Εισαγωγή στην Έννοια του Μάρκετινγκ
- Αγορά και Περιβάλλον Μάρκετινγκ του Οργανισμού
- Καταναλωτισμός
- Έρευνα Αγοράς
- Τμηματοποίηση
- Ανάλυση προϊόντος
- Ανάπτυξη νέου προϊόντος
- Διανομή
- Τιμολόγηση
- Προώθηση πωλήσεων
Διδάσκοντες
Διδάσκουσα: Χριστίνα Μπουτσούκη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
http://www.econ.auth.gr/index.php?lang=el&rm=1&mn=13&stid=31
Συνεργάτης Ανάπτυξης Περιεχομένου: Έλλη Βλαχοπούλου
Μαθησιακοί στόχοι
Το μάθημα αυτό έχει ως σκοπό να δώσει ερεθίσματα στους φοιτητές σχετικά με το Μάρκετινγκ και τον τρόπο εφαρμογής του.
Βιβλιογραφία
M. Baker (2003). The Marketing Book. Butterworth-Heinemann, Oxford.
P. Kotler (1999). Marketing Management. Analysis, Planning, Implementation & Control. Prentice Hall, New Jersey.
Τσακλάγκανος (2004). Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ. Εκδόσεις Κυριακίδη.
Προαπαιτούμενα
Δεν υπάρχουν