|
Μάθημα_01. Εννοιολογικό πλαίσιο και σύνδεση με τις έννοιες της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και διά βίου μάθησης | 1.15 MB | 11/3/15 | |
|
Μάθημα_02. Ο ρόλος του ανθρώπινου και του κοινωνικού κεφαλαίου στον προσδιορισμό του πλαισίου αναφοράς για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση | 925 KB | 11/3/15 | |
|
Μάθημα_03. Σύνδεση προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης με την αγορά εργασίας και ο ρόλος των οργανισμών μάθησης | 860.57 KB | 11/3/15 | |
|
Μάθημα_04. Περιβάλλον μάθησης και χώρος εργασίας | 905.23 KB | 11/3/15 | |
|
Μάθημα_05. Η επαγγελματική κατάρτιση στην Ελλάδα | 1.75 MB | 11/3/15 | |
|
Μάθημα_06. Τύποι και δομή προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης | 766.17 KB | 11/3/15 | |
|
Μάθημα_07. Προϋποθέσεις οργάνωσης και σχεδιασμού | 1.99 MB | 11/3/15 | |
|
Μάθημα_08. Μαθησιακές ανάγκες και παράγοντες συμμετοχής σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης | 754.26 KB | 11/3/15 | |
|
Μάθημα_09. Ομάδες αναφοράς και διάγνωση- καταγραφή αναγκών | 607.33 KB | 11/3/15 | |
|
Μάθημα_10. Σκοποί και στόχοι των προγραμμάτων | 1.05 MB | 11/3/15 | |
|
Μάθημα_11. Περιεχόμενα μάθησης και μεθόδευση της διδασκαλίας | 1.04 MB | 5/3/15 | |
|
Μάθημα_12. Αποτίμηση της μάθησης και δυνατότητα μέτρησης της αποτελεσματικότητας σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης | 1.06 MB | 5/3/15 | |
|
Μάθημα_13. Ο ρόλος και τα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτή σε προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης | 597 KB | 5/3/15 | |