ΤύποςAρχείο ΚάτωΜέγεθοςΗμερομηνία
Μάθημα_01. Εννοιολογικό πλαίσιο και σύνδεση με τις έννοιες της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και διά βίου μάθησης  1.15 MB11/3/15
Μάθημα_02. Ο ρόλος του ανθρώπινου και του κοινωνικού κεφαλαίου στον προσδιορισμό του πλαισίου αναφοράς για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση  925 KB11/3/15
Μάθημα_03. Σύνδεση προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης με την αγορά εργασίας και ο ρόλος των οργανισμών μάθησης  860.57 KB11/3/15
Μάθημα_04. Περιβάλλον μάθησης και χώρος εργασίας  905.23 KB11/3/15
Μάθημα_05. Η επαγγελματική κατάρτιση στην Ελλάδα  1.75 MB11/3/15
Μάθημα_06. Τύποι και δομή προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης  766.17 KB11/3/15
Μάθημα_07. Προϋποθέσεις οργάνωσης και σχεδιασμού  1.99 MB11/3/15
Μάθημα_08. Μαθησιακές ανάγκες και παράγοντες συμμετοχής σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης  754.26 KB11/3/15
Μάθημα_09. Ομάδες αναφοράς και διάγνωση- καταγραφή αναγκών  607.33 KB11/3/15
Μάθημα_10. Σκοποί και στόχοι των προγραμμάτων  1.05 MB11/3/15
Μάθημα_11. Περιεχόμενα μάθησης και μεθόδευση της διδασκαλίας  1.04 MB5/3/15
Μάθημα_12. Αποτίμηση της μάθησης και δυνατότητα μέτρησης της αποτελεσματικότητας σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης  1.06 MB5/3/15
Μάθημα_13. Ο ρόλος και τα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτή σε προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης  597 KB5/3/15