Οικονομία των ΜΜΕ
Ενότητες
Ιδιωτικά και Δημόσια ΜΜΕ
Στη συγκεκριμένη παράδοση η εστίαση γίνεται στη διάκριση των ιδιωτικών με τα δημόσια ΜΜΕ. Εξετάζονται παράγοντες όπως το περιεχόμενο, το μάρκετινγκ καθώς επίσης και η περίπτωση των μη κερδοσκοπικών οργανισμών.
Λέξεις Κλειδιά: Ιδιωτικά, δημόσια, ΜΜΕ
Εκπαιδευτικό Υλικό | ||
Παρουσίαση | ||
Ιδιωτικά και Δημόσια ΜΜΕ | ||
Βιντεοσκοπημένη Διάλεξη | ||
Ιδιωτικά και Δημόσια ΜΜΕ |