Ιδιωτικά και Δημόσια ΜΜΕ

Στη συγκεκριμένη παράδοση η εστίαση γίνεται στη διάκριση των ιδιωτικών με τα δημόσια ΜΜΕ. Εξετάζονται παράγοντες όπως το περιεχόμενο, το μάρκετινγκ καθώς επίσης και η περίπτωση των μη κερδοσκοπικών οργανισμών.

 

Λέξεις Κλειδιά: Ιδιωτικά, δημόσια, ΜΜΕ

 

Εκπαιδευτικό Υλικό

Παρουσίαση

Ιδιωτικά και Δημόσια ΜΜΕ

Βιντεοσκοπημένη Διάλεξη

Ιδιωτικά και Δημόσια ΜΜΕ